[旺角_吃]*華星冰室。為校長而來,一試難忘


我個人對於這種舊式冰室,本來就甚感興趣
原因是食物水準穩定,出餐非常快

本來是為了校長多士而來的
其實我是滑蛋控,所以也試試這裡的常餐囉=]





一份常餐($34)
炒蛋/煎蛋多士
义燒/通粉或意粉
飲品(凍飲加兩元)


這碟义燒意粉看起上來份量似乎很大,但是實際卻是蠻淺底的
對於我其實是不夠吃的=]
叉燒在下面,大概只有四、五片左右囉



炒蛋火腿多士
多士厚身烤得香脆,牛油也塗得足夠
炒蛋軟嫰至極,店方標榜用的是3.6北海道牛乳..食起來很creamy呢



吃到差不多,校長多士也趕到了($25)
芝士香氣直撲入鼻!
配上大量的黑松露,絕不欺場,非常美味


凍咖啡也很出色,味道恰到好處



店內有一位店員,樣子跟歌手狄易達有九成相似
難道他們是親兄弟XDXD

在旺角又多了一個好地方^+++^
============店家資料===============
旺角西洋菜南街107號地下

留言

  1. $25蚊真係好抵食))))) 仲唔孤寒添~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好抵食。。最緊要係好味!

      刪除
  2. 下?????25蚊咁多松露?!?!?!?!

    回覆刪除
  3. 黑松露呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    仲要咁多, 我想食!!!!!!!!

    回覆刪除
  4. 我在灣仔上班時都會去呢間餐廳,不知是否人氣大,那服務哥哥就不太客氣和禮貌,但無法啦,名星都會來的地方,但食物真的不太差

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地個個都大大聲聲咁囉,但我覺得佢地禮貌算唔錯~
      起碼唔係黑哂面口XDXD

      刪除
  5. 校長多士唔錯喎, 但會唔會好多人呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 果日我下午去門口排左幾個人~等位其實都好快~XD

      刪除
  6. Dull:
    ~個餐幾抵食, 咁你有無見到校長??哈哈~
    ~我新blog 地址http://vickng.blogspot.ca/
    ~大家keep in touch啦!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到佢個簽名咋,哈哈~
      加左你啦^^

      刪除
  7. 校長多士同凍啡好吸引,等我下次試下先~~~ ^0^

    回覆刪除
  8. 以前我也有去過這家。
    我覺得這家的多士比較厚、味道也不錯!
    下次我想試試校長多士~。

    回覆刪除
    回覆
    1. 厚多士烤得很香脆,真的好食XD~

      刪除
  9. 水太太都去過呢間,常餐都幾好味~~ 校長多士真係未試過,好想試下呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 炒蛋的確無得頂~~記得下次去試下~

      刪除
  10. 成日去華星食但未試過校長多士,見你介紹即想試呀XD

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章