[銅鑼灣。拍]*維園中秋花燈2014

中秋節又到了
我好像是第一次看完整個花燈會


維園今年主題為“我們的童年歲月”

日期: 即日至10月5日 
時間: 6:30 pm – 11 pm
*綵燈展於中秋節正日(9月8日/星期一)延長開放至凌晨12時。


以兒時的木馬、洋娃娃、積木等小玩意為主題
在花燈中“回到”童年


搖搖馬


這熊仔超可愛的










飛行棋










還有遊戲機


釣魚機!


恐龍母子


















白馬王子





今天人流不算太多,還帶點微風
慢慢逛慢慢拍!
先預祝大家中秋節快樂!!
如你喜歡,請給個LIKE^^ DULL LIFE

宣傳你的專頁

留言

  1. Dull:
    ~好大型花燈節. 唔玩燈籠, 去睇依啲花燈, 都好有節日氣氛

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年我覺得好特別呀,都祝你中秋節快樂呀!

      刪除
  2. 之前都有去過維園睇花燈, 上年好似係巨大環保燈籠, 前年就係一條大魚~~ 今年反而係咪冇大的花燈? 不過這個主題都幾有特色~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年無上年果個咁大,上年我都有去睇不過係下午,今年我都覺得幾靚呀!

      刪除
  3. 花燈好懷舊,祝DULL中秋節快樂﹗

    回覆刪除
  4. 我想今晚去,希望不會下雨!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有無去到呀?
      雖然遲左,但都祝你中秋節快樂﹗呀!

      刪除
  5. 今年d款靚過舊年呀!我都茅時間去添~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得今年好靚,我都係咁岩係果頭咋。

      刪除

張貼留言

熱門文章