[愛分享]2013*S.H.E 2Gether4ever♥香港站

一場久違了三年多的演唱會
我。已經期待很久了
昨晚終於到了!!

她們的歌聲已經陪了我十二年
整個美好的青春,每一首歌都陪我走過一段的歲月。
滿滿的回憶,滿滿的感動,更一起成長*
除非你們不再唱了,否則我會一直支持你們的






2006移動城堡,我在紅磡體育館~*
2009愛而為一,我在紅磡體育館~*
2013Together Forever,我在紅磡體育館~*
謝謝S.H.E用音樂陪伴人生每一個階段成長的故事。
一直到現在,S.H.E更成熟了!
而我也長大了呢!!

這就是妳們的魔力 - SHE♥

留言

  1. 正呀, 你d相太正了~~~~~~~~~~

    回覆刪除
  2. 你D相影得好靚~~好近好前 ~~~ 好正 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地演唱會真係好好睇,我座31行呀。。好彩係正面台

      刪除
  3. 哈哈我都尋晚睇完, 實在太太太太太太太正喇 ! 下年會再辨, 我決定勢再睇 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 我買唔到尾場飛。。我都想睇多場呀!
      下年去台北埸睇,順路去旅行。haha

      刪除
  4. 真係好正!我好想係正前面睇不想長大個part呀!一定好正!不過我買唔起個咁前的飛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我座正面台但31行。。3d果part我地睇唔到個頭囉。。老老實實980真心貴囉。。我都唔捨得買Xd

      刪除
  5. d 相真係超正呀~~~ 一定好high呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好high呀,fing到螢光棒都爛埋XD

      刪除

張貼留言

熱門文章