[弘大*逛]*容易手滑的店SHOOPEN。很好買!

這間SHOOPEN真的越開越多!
韓國買鞋子其實不算非常便宜不過這間真的很多萬WON有交易
而且質量款式都不錯~


SHOOPEN是從2013年開始的新品牌

是亞洲第一家鞋子SPA品牌,專營時尚鞋類,款式緊跟潮流
價廉物美,深受年輕人喜歡
~

此外還有包包、帽子、圍巾等潮流配飾


百搭的帆布鞋只要w10000!!


在這裡是不是很容易就會手滑…


來這邊除時都可以配雙情侶鞋


看起來就很保暖


比淘寶還便宜,值得入手!


如欲前往, 請預備充足的時間跟錢
哈哈!


SHOOPEN有提供w30000以上退稅的服務喔!!!

如你喜歡,請給個LIKE^^
DULL LIFE



宣傳你的專頁

===店家資料===
弘大地鐵站一號出口出來旁邊就是啦

留言

  1. Dull:
    ~韓國啲鞋, 設計比年輕人, 都設計好多品種!!! 我喜歡啲毛毛boots!!
    ~我而家想知, 你係韓國嘅收獲!! 洗唔洗加多個喼, 先返到香港??

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今次兩個人拎左三個喼去呀,全爆~~XDXD

      刪除
  2. 嘩))))))癲架,我已經睇中好幾件))))))真係好平.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今次住果頭,日日都會入去望下,哈哈

      刪除
  3. 我都有去~~買左勁多野!!!
    呢度真係會令人瘋狂!!!XD

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章